Multimedia w reklamie

W dobie rozwoju i ciągłego procesu eskalacji popytu na umiejętności oraz w wyniku potrzeb codziennych i tych wynikających z trendów rynkowych, posiadanie kwalifikacji z zakresu tworzenia grafiki wektorowej oraz rastrowej i jej profesjonalne zastosowanie staje się coraz powszechniejsze.

Tworzenie materiału do publikacji, komponowanie znaków identyfikacji wizualnej oraz materiałów reklamowych jest częstą praktyką wykorzystywaną w firmach dbających o wizerunek i reklamę. Dodatkowo modyfikacja i retusz zdjęć, uwypuklanie danych elementów składowych oraz stosowanie filtrów graficznych jest już obecnie niemal powszechną praktyką wdrożoną przez rzeszę poszczególnych osób.

Różnorodne techniki multimedialne (grafika, dźwięk, film, animacja), zarówno w pracy, jak i w zastosowaniach domowych (hobby) w zakresie obróbki grafiki, dźwięku, montażu, tworzenia animacji, korekcji oraz separacji materiałów multimedialnych, są aktualnie często spotykanym elementem życia, bez którego czasem po prostu trudno funkcjonować.

Posiadanie umiejętności w zakresie grafiki komputerowej oraz multimediów to atut, który pozwoli danej osobie opanować zakres tematyczny:

  • Teoria grafiki komputerowej
  • Przeznaczenie i techniki pracy z grafiką rastrową
  • Przeznaczenie i techniki pracy z grafiką wektorową
  • Stosowanie narzędzi programów do obróbki grafiki rastrowej
  • Stosowanie narzędzi programów do obróbki grafiki wektorowej
  • Multimedialne aspekty życia codziennego
  • Stosowanie elementów multimedialnych i ich modyfikacja
  • Narzędzia oraz sprzęt multimedialny stosowany w życiu codziennym

LICZBA GODZIN SZKOLENIA

  • Zalecana liczba godzin szkoleniowych – 60

Program szkolenia:

I. Historia w Multimediach oraz Grafice Komputerowej
1.1. Grafika komputerowa

  • Jak to było dawniej
  • Główny podział Grafiki Komputerowej
  • Wieloaspektowość Grafiki Komputerowej
  • Widzenie – oko człowieka
  • Podstawowe narzędzia
  • Podstawowe pojęcia

1.2. Multimedia

  • Geneza Powstania
  • Różnorodność zastosowania
  • Podstawowe narzędzia

II. Edycja Obrazu
2.1. Photoshop – wstęp

  • Operacje – zastosowanie
  • Krótka animacja

III. Edycja dźwięku
3.1. Formaty plików audio
3.2. Audacity – omówienie programu
5.2. 1 Tworzenie podkładu muzycznego

IV. Multimedialna prezentacja
4.1. Dobra prezentacja- standardy
4.2. Opis Programu PowerPoint
4.3. Tworzymy prezentacje

  • Układ, kolor i czcionka
  • Animacje i akcje
  • Grafika
  • Film
  • Dźwięk

V. Animacje Flashowe
5.1. Zawartość interaktywna
5.2. Flash – wprowadzenie

  • Banner reklamowy
  • Format zapisu wideo

VI. Tworzenie filmu
6.1. O czym musimy pamiętać przy tworzeniu filmu

  • Niezbędne informacje

6.2. Zgrywanie materiału filmowego
6.3. Movie Maker – montaż filmu

  • Podstawy montażu
  • Efekty wideo i przejścia
  • Tytuły i napisy
  • Dodawanie dźwięku
  • Zapisz film

VII. Authoring
7.1. Encore – wprowadzenie do programu
7.2. Tworzenie menu filmu

VIII. Projektowanie okładki na płytę
8.1. Projekt okładki na płytę domowym sposobem

IX. Udostępnianie materiałów w Internecie
9.1. Youtube – miejsce dla wszystkich
9.1. 1 Jak udostępnić nasz film
9.2. Portale społecznościowe

  • Facebook

Szkolenie kończy się egzaminem według standardu VCC

CZAS TRWANIA EGZAMINU

  • 30 min – część teoretyczna
  • 45 min – część praktyczna

Szkolenie i egzaminy realizowane zgodnie ze standardem VCC